Azi am fost la Mega Image. Nu mi-am îndesat prea multe chestii în coş, aşa că s-au strâns cumpărături doar de 11 lei. O nimica toată, dar tot trebuia să folosesc “plasticul” din moment ce aveam în buzunar doar 8 lei.
Ajung în faţă la casă, trec produsele pe la cititorul de coduri de bare şi dau cardul … bag pinul şiii … surpriză … Fonduri insuficiente!! Pfiuu … De unde mama naibii fonduri insuficiente, că eu ştiam că trebuie să mai am câteva sute de lei acolo.
O pun pe duduia aia să mai treacă o dată cardul prin POS … acelaşi rezultat. Ce să fac? Renunţ la o cremă de brânză şi plătesc cu cash
Vin acasă îngrijorat şi intru prin HomeBank ca să-mi verific soldul contului. Când intru în cont, să-mi pice faţa .. AVEAM -600 lei!!! Dau repede pe istoricul plăţilor şi ce să vezi …
Acum două zile cumpărasem nişte bilete de avion de la Lufthansa. Am prins o promoţie cu 99 euro dus-întors pe ruta Bucureşti – Frankfurt şi am profitat de ea. Ne-am luat bilete pentru la vară când o să mergem la Chess Clasic Mainz cu 198 euro amândoi.
Ei bine, imbecilii de la Lufthansa mi-au debitat contul de două ori cu câte 198 euro!!!!
Am sunat la ING şi le-am expus situaţia. Au văzut şi ei că pe acelaşi cod de tranzacţie s-a debitat contul de două ori şi mi-au promis că în câteva zile îmi vor pune la loc suma de 198 euro. Cică ar fi făcut-o indiferent dacă nu mă sesizam eu.
Bine că s-a terminat aşa povestea. Operatoarea ING mi-a spus că au mai fost reclamate cauri similare de către nişte clienţi care au cumpărat d epe site-ul Lufthansa.
Aşa că fiţi vigileni 😉 … Şi mai zici că nemţii sunt “ceas” … Criza asta i-a prostit pe toţi …