Achizitionarea produselor si mai ales, convingerea publicului sa va achizitioneze produsele nu este o etapa foarte usoara. Exista numerosi factori care impiedica desfasurarea acestei etape pana la capat, fiind si clienti care abandoneaza cumpararea unor produse chiar inainte de plasarea comenzii.
De aceea, in articolul de astazi va vom prezenta cateva sfaturi oferite de specialistii in web design din Timisoara, cu ajutorul carora sa convingeti publicul sa va achizitioneze produsele. Astfel, daca veti reusi acest pas, veti observa ca va scadea foarte mult rata de abandon al cosului de cumparaturi.
Aspectul cosului de cumparaturi
Chiar daca poate parea un aspect neglijabil, va sugeram sa acordati o atentie deosebita si cosului de cumparaturi. Nu uitati ca celebra iconita sa se afle la vedere, pentru ca publicul sa o poata avea in fata ochilor.
De asemenea, atunci cand acesta insereaza un produs in cos, este esential ca produsul respectiv sa fie vizibil si sa poata fi vazut fara a parasi pagina pe care se afla la momentul respectiv. Deci, nu uitati sa va ocupati si de acest aspect extrem de important atunci cand vine vorba de realizarea unei comenzi in online.
Mentionati cateva cuvinte referitoare la livrare
Inainte de a plasa comanda, orice utilizator se uita si la metodele de livrare. Incercati ca acestea sa fie la vedere, mentionand toate informatiile necesare.
De exemplu, in cazul in care livrarea necesita un cost suplimentar, nu uitati sa mentionati si acest lucru, astfel incat cumparatorul sa stie exact suma pe care o are de platit la primirea comenzii.
De asemenea, in cazul in care aveti anumite promotii, cum ar fi livrarea gratuita la cumpararea produselor de o anumita suma, nu uitati sa inserati si aceste detalii. Astfel, cumparatorul va fi pe deplin informat si nu va avea parte de surprize mai putin placute.
Nu uitati de securitate
Pentru a va convinge publicul cu privire la siguranta cumparaturilor, nu uitati sa inserati si cateva informatii cu privire la metodele de plata pe care le puneti la dispozitie, dar si anumite detalii referitoare la siguranta cumparaturilor. Veti vedea ca publicul va va oferi mai multa incredere, iar daca experienta va fi una placuta, va reveni fara doar si poate.
Chiar daca, la prima vedere pot parea nesemnificative, elementele referitoare la siguranta si protejarea datelor sunt esentiale, mai ales in mediul online unde se petrec numeroase evenimente mai putin placute.
Scurtati procesul de inregistrare
De cele mai multe ori, oamenii abandoneaza comanda chiar din cauza procesului de inregistrare si finalizare al comenzii. De asemenea, sunt foarte multe magazine in mediul online care obliga publicul sa isi creeze un cont pentru a plasa o comanda.
Iar acest lucru nu este tocmai benefic atunci cand va doriti sa castigati cat mai multi clienti. Astfel, specialistii in web design din Timisoara va sugereaza sa separati logarea in cont de procesul de finalizare al comenzii.
Veti vedea ca publicul-tinta va aprecia acest lucru, tocmai pentru ca procedura se va scurta semnificativ, fara a mai pierde timp.